سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنچه را نمی دانی مگو که در خبر دادنت از آنچه می دانی متهم می شوی . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 91 خرداد 6 , ساعت 10:32 صبح

 

*بسم الله الرحمن الرحیم*

"ألذین آمَنوا وتَطمَئنَ قُلوبُهُم بِذِکرِالله ألا بِذِکرِ الله تَطمَئنَ القُلُوب"        سوره رعد آیه 28

(چه اشخاصی به درگاه خدا انابه وتوبه می کنند) آنان که به خدا ایمان آورده ودلهایشان با نام خدا آرام می گیرد.آگاه باشید که تنها یاد خدا آرام بخش دلهاست.(عین معنی آیه شریفه به مترجمی مهدی الهی قمشه ای)

براستی کسی را سراغ دارید که با آشفته دلی وافکار مشوش وپریشان بیگانه باشد.دنیای امروزی باآن همه شاخ وبرگ وزرق وبرق، همه دلها را به خود مشغول کرده است بی آنکه دل مشغولان و آشفته دلان اندکی تردیدی از بیماری دلهای خود داشته باشند.آیا بیماری که صاحب دلان حتی بعضا روشنفکران مترقی نیز درد آن را احساس نکرده ونیز به رنج آن تن در داده وخو گرفته اند وهیچگونه احساس نارضایتی نداشته وگله وشکایتی هم ندارند چگونه باید درمان کرد. از دل هرکس خدا آگاه است وبس. من حرف دل خودم را می گویم و به درگاه پروردگارم اعتراف می کنم که فاصله یا شاید حجابی بین خود وخدایم احساس می کنم زیرا که زبانم در پرحرفی ومیدان گفتمان کم نمی آورد ولی به هنگام ذکر حق سنگین ومتمرد است. هنگامی که با التماس زبانم را به ذکر حق راضی می کنم دلم را که همیشه سوار بر اسب تیزپایی است و به سرعت باد، هوسهای واهی، آرزوها، خیال پردازی ها تعقیب می کند.پروردگارا چه کنیم که هنگام توفیق ذکر رب العالمین دل وزبان با هم متحد شوند تا اذکار آرام بخش همچون داروهای شفابخش تاثیرگذار باشند.پروردگار من، اگر از من بخواهند که بزرگترین آرزویم رابگویم تو شاهد باش که آرزویی بالاتر از اینکه تو را در وجود خود احساس کنم وخودم را از آن تو دانسته و با این عقیده که زنده بودنم و زندگی کردنم با خواست تو وبرای توست تبدیل به بندگی کنم باشد که این تنهاترین یا حداقل مهمترین آرزوی من در شب لیل? الرغائب محسوب گردیده و انشاءالله مورد قبول پروردگار منان تا شاید که به برکت صلوات بر محمد وآل محمد(ص) ودعای خیر امام زمان (عج) به اجابت برسد.انشاءا...      التماس دعا



لیست کل یادداشت های این وبلاگ